سوالات متداول
چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت بنکدار سنتر، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کار ما رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

همچنین بنکدارسنتر با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد بنکدار سنتر استفاده کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

مجموعه بنکدارسنتر آماده سفارش‌گیری بصورت همه روزه و 24 ساعته می‌باشد

اگر از کیفیت محصولات ناراضی بودم چیکار باید بکنم؟

بنکدار سنتر، همیشه سعی نموده است که با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، محصولات را برای شما مشتریان محترم فراهم نماید. که در این هدف نیز با کمک خداوند متعال و حمایت شما عزیزان توانسته ایم موفق عمل نماییم. اما با همه این توصیفات، در صورت عدم رضایت از محصولات دریافتی، با احترام به خواست و سلیقه شما مشتری عزیز و ارجمند، ظرف مدت 24 ساعت، امکان ارجاع کالا وجود دارد و در نهایت احترام مبلغ واریز شده به شما عودت داده خواهد شد.

آیا مجموعه بنکدار سنتر در مشهد و تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

بنکدار سنتر ترجیحا جهت رفاه حال مشتریان عزیز، تمامی خدمات فروش خود را بصورت اینترنتی و غیرحضوری ارائه می دهد و ارسال کالا هم توسط خود مجموعه انجام می شود.

آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای عمده قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

همراهانی که بیش از سه بار و یا بالای هفت میلیون تومان خرید از بنکدارسنتر داشته اند و یا بیش از پنج نفر را به این مجموعه دعوت کرده اند می توانند از طریق ثبت تیکت (مشتری دایم) جایگاه خود را از نقره ای به طلایی ارتقا داده تا قیمت اجناس با تخفیفات ویژه برایشان محاسبه و اعمال گردد.

همکاران عزیزی که خریدشان بصورت چکی است می توانند با ثبت تیکت (همکار چکی) جایگاه خود را از نقره ای به پلاتین ارتقا داده تا قیمت های همکاری برایشان فعال و قابل مشاهده گردد.

همکارانی که خریدشان بصورت نقدی است می توانند با ثبت تیکت (همکار نقدی) جایگاه خود را از نقره ای به الماس ارتقا داده تا از قیمت های همکاری بی نظیر و فوق العاده مجموعه بهرمند شده و یک معامله پرسود و مقرون بصرفه را برای خود رقم بزنند.

آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست سفارشی یا پیشتاز و یا تیپاکس ارسال شده رهگیری کنم؟

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده می‏‌توانید شماره 20 رقمی مرسوله را در سامانه زیر وارد کنید:

سامانه رهگیری پست

و یا با پشتیبانی بنکدار سنتر تماس بگیرید و از وضعیت مرسوله خود آگاه شوید و یا با مراجعه به پست منطقه محل سکونت خود و ارائه کد 20 رقمی از وضعیت مرسوله آگاه شوید. و همچنین با پیگیری کد رهگیری تیباکس از سامانه زیر:

سامانه رهگیری تیپاکس

از وضعیت بسته ارسالی خود در لحظه با خبر شوید.

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

ساعت تحویل مرسولات پستی مانند پست عادی و پست پیشتاز در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 14:30 و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 تا 13:30 می باشد.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به کالا دستم برسد؟

سفارشاتی که در شهر تهران ثبت میشوند، پس از 3 تا 4 روز کاری و در شهرستان ها 4 تا 6  روز کاری به طول می انجامد. مدت زمان ارسال سفارش پس از "پردازش سفارش" که توسط پیامک به مشتریان محترم اطلاع رسانی خواهد شد، محاسبه می شود.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال در تمامی نقاط کشور برای سفارشات بالای ده میلیون تومان رایگان و برای سفارشات کمتر از ده میلیون تومان، برای تهران 100,000 تومان و برای شهرستان ها 150,000 تومان می باشد.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت بنکدار سنتر امن است؟

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از بنکدارسنتر بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

1. با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود. به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

*********
2. قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل سبز رنگ در قسمت بالای صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

*********
3. برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

مبلغ سفارشم را چطور می‏‌توانم پرداخت کنم؟

شما به صورت  اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید.

همه کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت  بنکدار سنتر، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما از قسمت تماس با ما در منوی سایت و یا کلیک روی همین متن و برقراری ارتباط تلفنی با ما سفارش خود را ثبت کنید.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن نیاز است با پشتیبانی سایت تماس بگیرم؟

خیر. پس از ثبت موفق، شماره‌ی سفارش به شماره همراه ثبت شده در حساب کاربری شما ارسال خواهد شد. اگر محصول مورد نظر شما موجود نباشد، در اسرع وقت از فروشگاه به شما اطلاع داده می‌شود.

می‌‏توانم سفارشم را لغو کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

بله، ممکن است در مواردی نادر به علت خطای در محاسبه‌ی موجودی انبار، این اتفاق رخ دهد، درصورتیکه امکان تامین فوری کالا مقدور نباشد، کل مبلغ پرداختی شما عودت خواهد شد.

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت بنکدار سنتر برای فروش عرضه خواهند شد؟

این مسئله بازه زمانی مشخصی ندارد. در صورت نیاز فوری می‌توانید با ما تماس بگیرید.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

در این‌گونه موارد با شماره 09120121785 و یا 02191300059 تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید. همکاران ما زمان آماده شدن و ارسال سفارش را به شما اطلاع خواهند داد.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از بنکدارسنتر خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آن‌ها به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش «انتخاب آدرس» ، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

برای انتخاب و خرید در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

کارشناسان بخش مشاوره تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر محصول در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در بنکدارسنتر دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل، مطالعه اطلاعات محصول، توضیحات، مشخصات، تصاویر و عناوین محصولات استفاده کنید. همچنین بنکدارسنتر از طریق کارشناسان خود و با شماره تماس 02191300059 شما مشتریان عزیز را حمایت کرده و می‏‌تواند در انتخاب محصول دقیق به شما کمک کند.

کلیه حقوق مادی و معنوی محتویات این سایت محفوظ است